Wychodząc naprzeciw wnioskom wniesionym przez Członków Stowarzyszenia na Walnym Zjeździe sprawozdawczo-wyborczym oddziału, przedstawiciele Zarządu płockiego oddziału SITPChem:
Prezes oddziału płockiego – Arkadiusz Kamiński
Vice Prezes – Anna Kępczyńska
Członek Zarządu – Barbara Markiewicz
spotkali się z Członkiem Zarządu ds. Operacyjnych PKN ORLEN S.A p. Józefem Węgreckim.
Głównym celem spotkania było omówienie możliwości współpracy pomiędzy Stowarzyszeniem a PKN ORLEN S.A.
Po przedstawieniu przez prezesa Kamińskiego zakresu działalności i krótkim wprowadzeniu (o charakterze technicznym oraz kulturalno–rozrywkowym), omówieniu sposobów funkcjonowania, finansowania oraz organizacji SITPChem w skali kraju oraz oddziału płockiego, dyskusja rozwinęła się w kierunku możliwości współpracy pomiędzy stronami. Zwrócono uwagę na fakt, że mimo działania na rzecz PKN, stowarzyszenie nie otrzymuje wsparcia finansowego z Koncernu.
Organizacyjnie partnerzy stanowią dwa podmioty, natomiast personalnie Oddział płocki SITPChem składa się w głównej mierze z pracowników PKN ORLEN oraz z sympatyków Stowarzyszenia – tutaj zaliczamy głównie rodziny pracowników oraz emerytów.
W czasie dyskusji wskazano potencjalne kierunki współpracy:
- pomoc PKN ORLEN przy organizacji zwiedzania Zakładu Produkcyjnego w Płocku z zapewnieniem merytorycznych przewodników;
- wsparcie przy organizacji wycieczek i zwiedzania obiektów powiązanych z branżą naftową, w tym nowoczesnych obiektów energetycznych stanowiącej obecnie majątek Grupy ORLEN;
- wzajemny udział w wydarzeniach technicznych typu konferencje i sympozja, ze zwróceniem uwagi na obopólne efekty wizerunkowe, np. (banery reklamujące na zebraniach ogólnokrajowych i wewnętrznych);
- szerszy udział i zaangażowanie pracowników PKN (szczególnie kadry kierowniczej) w spotkaniach łączących prelekcje techniczne z rozrywką oraz wyjazdach do teatrów i na koncerty, kręgle i spotkania integracyjne przy muzyce.
Spotkanie odbyło w miłej atmosferze, obie strony podkreśliły konieczność integracji, chęć współpracy i wzajemnego promowania wizerunkowego.